maandag 22 april 2013

Zo daar is ie dan! Mijn allereerste blog!
En waarom? Dat zal ik jullie even uitleggen.

Ongeveer 2 jaar geleden zijn Niels en ik in ons paleisje gaan wonen.
Het duurde wel even voordat het voor ons ook een beetje op een paleisje ging lijken.
Nu moet er natuurlijk nog steeds heeeeel veeeeel gebeuren! 
Maar uiteraard schiet dat er nogal bij in...
Ons huis is nou nog niet echt creme de la creme... de finising touch ontbreekt... de appel valt nog ver van de boom... het is eigenlijk nog een beetje peper zonder zout.... (tadaaa en daar hebben we een titel!)

Dus ik bedacht een plannetje om mijn creatieve plannen uit te gaan voeren door middel van deze blog! Want hoe leuk zal het zijn om jullie op de hoogte te houden van mijn vorderingen in ons paleis! Zo wil ik dus 1 keer in de 2 weken een blog schrijven over 1 van mijn nieuwe creatieve uitspattingen in en om ons huis! Op deze manier kan ik jullie ons huis laten zien en ervoor zorgen dat ik binnen 2 weken weer een stukje af heb van ons huis!

Ik ga foto's van voor en na de tijd maken, en zal het ook super leuk vinden om jullie reacties te ontvangen! 

Ik hoop dat ik jullie kan inspireren en misschien als je in het zelfde schuitje zit ook motiveren!

Nou op naar creatieve uitspatting deel 1!

Tot snel!

1 opmerking:

  1. Vet leuk idee...maar je hebt ook al een super leuk huisje!!!! Groetjes Karen

    BeantwoordenVerwijderen